Waar vind ik mijn documenten terug?
Ik heb wel ingelogd in ‘mijn.oakk.nl’, maar ik krijg geen sms voor verificatie
Als je in het verleden al eerder hebt ingelogd en ook eerder sms-berichten hebt ontvangen van OAKK op dit nummer, maar nu geen sms ontvangt, kan het mogelijk te maken hebben met je telefoonprovider. Als je twijfelt of problemen blijft ondervinden, kun je ook rechtstreeks contact opnemen met ons via +31 10 261 9949 of […]
Ik wil graag mijn gegevens wijzigen
Ik heb de juiste gebruikersnaam en wachtwoord, maar ik kan niet inloggen?
De sms-code van de tweestapsverificatie werkt niet
Als je in het verleden al eerder hebt ingelogd en ook eerder sms-berichten hebt ontvangen van OAKK op dit nummer, maar nu geen sms ontvangt, kan dit wellicht te maken hebben met jouw telefoonprovider. Bij twijfel of als u blijft ervaren dat u geen sms ontvangt, kunt u ook contact opnemen met ons via +31 […]
Gebruikersnaam en/of wachtwoord herstellen
Ik wil een rekening openen, maar ik vind de markt onzeker.
Bij twijfel over de timing en het risico kan je soms beter een lager risicoprofiel kiezen. Let dan wel op dat het rendement lager is en je financiĆ«le doelen wellicht verder weg liggen. Wat wij ook een goede methode vinden, is periodiek beleggen. Elke maand kan bij OAKK Beheerd Beleggen, automatisch zonder kosten, worden belegd […]