Kennisbank

Kennisbank

In de kennisbank vind je het antwoord op de meest veelgestelde vragen, hulp bij inloggen in de OAKK-Portals, en alle benodigde documentatie.

Veelgestelde Vragen

OAKK heeft (nog) geen app in de appstores maar wel een zogenaamde webapp voor je portal mijn.oakk.nl. Het is eenvoudig om deze webapp toe te voegen aan het startscherm van je mobiele telefoon of tablet. Je kunt dat als volgt instellen:

Alle documenten, zoals jouw rapportages en contracten, kun je terugvinden in jouw portal onder "rekeningdetails" -> "documenten" -> "rapportages/contracten".

Indien dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat je adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. We raden je aan om dit eerst te controleren bij je financieel adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.

Jouw gebruikersnaam, wachtwoord, e-mailadres en telefoonnummer kan je wijzigen via het gedeelte 'Account' in jouw persoonlijke portal. Je kunt dit vinden door te klikken op het icoontje rechtsboven op jouw portal.

Andere persoonlijke gegevens kan je laten aanpassen door jouw financieel adviseur. Zij kunnen je helpen bij het bijwerken van eventuele andere gegevens die nodig zijn voor uw account.

Het kan zijn dat je per ongeluk op de adviseursportal terecht bent gekomen. Om in te loggen, ga naar mijn.oakk.nl.

Als het probleem hiermee niet is opgelost en je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met de Supportdesk via de telefoon of via live chat op de site.

Inloggen & Account

OAKK heeft (nog) geen app in de appstores maar wel een zogenaamde webapp voor je portal mijn.oakk.nl. Het is eenvoudig om deze webapp toe te voegen aan het startscherm van je mobiele telefoon of tablet. Je kunt dat als volgt instellen:

Indien dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat je adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. We raden je aan om dit eerst te controleren bij je financieel adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.

Jouw gebruikersnaam, wachtwoord, e-mailadres en telefoonnummer kan je wijzigen via het gedeelte 'Account' in jouw persoonlijke portal. Je kunt dit vinden door te klikken op het icoontje rechtsboven op jouw portal.

Andere persoonlijke gegevens kan je laten aanpassen door jouw financieel adviseur. Zij kunnen je helpen bij het bijwerken van eventuele andere gegevens die nodig zijn voor uw account.

Het kan zijn dat je per ongeluk op de adviseursportal terecht bent gekomen. Om in te loggen, ga naar mijn.oakk.nl.

Als het probleem hiermee niet is opgelost en je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met de Supportdesk via de telefoon of via live chat op de site.

De code die je ontvangt via sms betreft een zescijferige code, en het vervolgnummer hoort hier niet bij. Het vervolgnummer dient overeen te komen met het vervolgnummer dat wordt weergegeven in jouw inlogscherm.

Als dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat uw adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. Ik raad je aan om dit eerst te controleren bij uw adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.

Heeft u nog vragen?

Neem contact met ons op! Dit gaat het snelste via de livechat. Tijdens kantooruren reageren we vaak binnen een paar minuten.