Veelgestelde Vragen
Hier vind je het antwoord op veel voorkomende vragen voor zowel bestaande, als niet bestaande klanten. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze consultants!
Onze manier
van vermogensbeheer
OAKK Beheerd Beleggen staat onder streng toezicht van de AFM en De Nederlandsche Bank. OAKK Beheerd Beleggen houdt geen geld onder zich maar bewaart en administreert beleggingen in een apart bewaarbedrijf: Stichting Beleggersgiro OAKK. Hierdoor is je beleggingsportefeuille volledig gescheiden van het vermogen van de onderneming en is er geen kans bij malversaties dat je vermogen wordt aangetast, wel zo veilig!
OAKK heeft (nog) geen app in de appstores maar wel een zogenaamde webapp voor je portal mijn.oakk.nl. Het is eenvoudig om deze webapp toe te voegen aan het startscherm van je mobiele telefoon of tablet. Je kunt dat als volgt instellen:
Alle documenten, zoals jouw rapportages en contracten, kun je terugvinden in jouw portal onder "rekeningdetails" -> "documenten" -> "rapportages/contracten".
De nog uit te voeren acties kun je vinden op jouw dashboard in het klantenportaal mijn.oakk.nl, onder het kopje 'openstaande acties'.
Indien dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat je adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. We raden je aan om dit eerst te controleren bij je financieel adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.
Jouw gebruikersnaam, wachtwoord, e-mailadres en telefoonnummer kan je wijzigen via het gedeelte 'Account' in jouw persoonlijke portal. Je kunt dit vinden door te klikken op het icoontje rechtsboven op jouw portal.
Andere persoonlijke gegevens kan je laten aanpassen door jouw financieel adviseur. Zij kunnen je helpen bij het bijwerken van eventuele andere gegevens die nodig zijn voor uw account.
Het kan zijn dat je per ongeluk op de adviseursportal terecht bent gekomen. Om in te loggen, ga naar mijn.oakk.nl.
Als het probleem hiermee niet is opgelost en je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met de Supportdesk via de telefoon of via live chat op de site.
De code die je ontvangt via sms betreft een zescijferige code, en het vervolgnummer hoort hier niet bij. Het vervolgnummer dient overeen te komen met het vervolgnummer dat wordt weergegeven in jouw inlogscherm.
Als dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat uw adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. Ik raad je aan om dit eerst te controleren bij uw adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.
Beleggen op lange termijn en koersbewegingen op korte termijn zijn vaak geen goede combinatie. Timing van beurzen blijkt erg moeilijk. Wij kunnen helaas niet voorspellen wanneer beurzen gaan dalen. Maar dát ze een keer gaan dalen, staat vast maar ook dat ze daarna weer gaan stijgen. En mensen die het geduld opbrengen om lange termijn te beleggen, worden beloond voor dat geduld.
Dit is mogelijk, maar het is belangrijk dat deze rekening ofwel op naam van het kind staat, ofwel dat de rekening de vermelding "inzake <naam kind>" heeft. Dit is een vereiste om als storting te kunnen worden beschouwd.
Dat is zeker mogelijk. Je financieel adviseur kan een 'en/of rekening' voor jou en je partner aanmaken.
Bij OAKK kun je ook terecht voor een box 2-rekening voor jouw vennootschap, stichting, maatschap of andere rechtsvorm. In overleg met jouw adviseur kun je eenvoudig een rekening bij ons openen.
Je hebt te allen tijde de mogelijkheid om geld van jouw rekening bij ons op te nemen, jouw rekening te sluiten of het geld over te boeken naar een andere financiële dienstverlener, indien het een lijfrenterekening betreft. Onze transacties worden doorgaans eenmaal per week uitgevoerd, op elke dinsdag.
Een periodieke overboeking is zeker mogelijk. Je kunt dit instellen via jouw eigen bankomgeving of binnen ons portaal. Als je zelf een bedrag wilt overmaken naar onze rekening, kun je onze bankgegevens gebruiken die vermeld staan in onze kennisbank binnen jouw portaal.
Deze schrijven wij zeker! Veel van deze stukken zijn terug te vinden in onze nieuwssectie op de website of LinkedIn. Als alternatief kun je ook luisteren naar de podcast met Willem Johannesma. Deze podcasts zijn te beluisteren op SoundCloud onder de naam 'New Business Radio' met Willem Johannesma.
OAKK is sinds 2003 gevestigd in Rotterdam, in het World Trade Center. Wij zijn gevestigd op de 13e etage van het WTC.
Leuk dat je contact met ons wilt opnemen! Via de live-chat, rechtsonder op de website, kun je direct contact met ons opnemen. Als je ons liever telefonisch of via e-mail wilt spreken, kun je onze contactgegevens vinden via deze link.
Indien je al een rekening bij ons hebt, wordt dit weergegeven linksboven in je portaal zodra je inlogt op mijn.oakk.nl. Als je nog geen klant bij ons bent, kun je snel een financieel adviseur vinden via de link.
Banksparen biedt spaarders en beleggers de mogelijkheid om fiscaal gunstig te sparen in Box 1 zonder een verzekeringselement. Veel mensen hebben niet altijd behoefte aan een verzekeringselement; bovendien maakt het verzekeringselement het product duurder door grotere complexiteit. OAKK biedt Lijfrente beleggen aan; zo kun je tegen lage kosten gaan beleggen voor je oude dag.
Kosten
OAKK Beheerd Beleggen staat onder streng toezicht van de AFM en De Nederlandsche Bank. OAKK Beheerd Beleggen houdt geen geld onder zich maar bewaart en administreert beleggingen in een apart bewaarbedrijf: Stichting Beleggersgiro OAKK. Hierdoor is je beleggingsportefeuille volledig gescheiden van het vermogen van de onderneming en is er geen kans bij malversaties dat je vermogen wordt aangetast, wel zo veilig!
OAKK heeft (nog) geen app in de appstores maar wel een zogenaamde webapp voor je portal mijn.oakk.nl. Het is eenvoudig om deze webapp toe te voegen aan het startscherm van je mobiele telefoon of tablet. Je kunt dat als volgt instellen:
Alle documenten, zoals jouw rapportages en contracten, kun je terugvinden in jouw portal onder "rekeningdetails" -> "documenten" -> "rapportages/contracten".
De nog uit te voeren acties kun je vinden op jouw dashboard in het klantenportaal mijn.oakk.nl, onder het kopje 'openstaande acties'.
Indien dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat je adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. We raden je aan om dit eerst te controleren bij je financieel adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.
Jouw gebruikersnaam, wachtwoord, e-mailadres en telefoonnummer kan je wijzigen via het gedeelte 'Account' in jouw persoonlijke portal. Je kunt dit vinden door te klikken op het icoontje rechtsboven op jouw portal.
Andere persoonlijke gegevens kan je laten aanpassen door jouw financieel adviseur. Zij kunnen je helpen bij het bijwerken van eventuele andere gegevens die nodig zijn voor uw account.
Het kan zijn dat je per ongeluk op de adviseursportal terecht bent gekomen. Om in te loggen, ga naar mijn.oakk.nl.
Als het probleem hiermee niet is opgelost en je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met de Supportdesk via de telefoon of via live chat op de site.
De code die je ontvangt via sms betreft een zescijferige code, en het vervolgnummer hoort hier niet bij. Het vervolgnummer dient overeen te komen met het vervolgnummer dat wordt weergegeven in jouw inlogscherm.
Als dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat uw adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. Ik raad je aan om dit eerst te controleren bij uw adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.
Beleggen op lange termijn en koersbewegingen op korte termijn zijn vaak geen goede combinatie. Timing van beurzen blijkt erg moeilijk. Wij kunnen helaas niet voorspellen wanneer beurzen gaan dalen. Maar dát ze een keer gaan dalen, staat vast maar ook dat ze daarna weer gaan stijgen. En mensen die het geduld opbrengen om lange termijn te beleggen, worden beloond voor dat geduld.
Dit is mogelijk, maar het is belangrijk dat deze rekening ofwel op naam van het kind staat, ofwel dat de rekening de vermelding "inzake <naam kind>" heeft. Dit is een vereiste om als storting te kunnen worden beschouwd.
Dat is zeker mogelijk. Je financieel adviseur kan een 'en/of rekening' voor jou en je partner aanmaken.
Bij OAKK kun je ook terecht voor een box 2-rekening voor jouw vennootschap, stichting, maatschap of andere rechtsvorm. In overleg met jouw adviseur kun je eenvoudig een rekening bij ons openen.
Je hebt te allen tijde de mogelijkheid om geld van jouw rekening bij ons op te nemen, jouw rekening te sluiten of het geld over te boeken naar een andere financiële dienstverlener, indien het een lijfrenterekening betreft. Onze transacties worden doorgaans eenmaal per week uitgevoerd, op elke dinsdag.
Een periodieke overboeking is zeker mogelijk. Je kunt dit instellen via jouw eigen bankomgeving of binnen ons portaal. Als je zelf een bedrag wilt overmaken naar onze rekening, kun je onze bankgegevens gebruiken die vermeld staan in onze kennisbank binnen jouw portaal.
Deze schrijven wij zeker! Veel van deze stukken zijn terug te vinden in onze nieuwssectie op de website of LinkedIn. Als alternatief kun je ook luisteren naar de podcast met Willem Johannesma. Deze podcasts zijn te beluisteren op SoundCloud onder de naam 'New Business Radio' met Willem Johannesma.
OAKK is sinds 2003 gevestigd in Rotterdam, in het World Trade Center. Wij zijn gevestigd op de 13e etage van het WTC.
Leuk dat je contact met ons wilt opnemen! Via de live-chat, rechtsonder op de website, kun je direct contact met ons opnemen. Als je ons liever telefonisch of via e-mail wilt spreken, kun je onze contactgegevens vinden via deze link.
Indien je al een rekening bij ons hebt, wordt dit weergegeven linksboven in je portaal zodra je inlogt op mijn.oakk.nl. Als je nog geen klant bij ons bent, kun je snel een financieel adviseur vinden via de link.
Banksparen biedt spaarders en beleggers de mogelijkheid om fiscaal gunstig te sparen in Box 1 zonder een verzekeringselement. Veel mensen hebben niet altijd behoefte aan een verzekeringselement; bovendien maakt het verzekeringselement het product duurder door grotere complexiteit. OAKK biedt Lijfrente beleggen aan; zo kun je tegen lage kosten gaan beleggen voor je oude dag.
Over inloggen
OAKK Beheerd Beleggen staat onder streng toezicht van de AFM en De Nederlandsche Bank. OAKK Beheerd Beleggen houdt geen geld onder zich maar bewaart en administreert beleggingen in een apart bewaarbedrijf: Stichting Beleggersgiro OAKK. Hierdoor is je beleggingsportefeuille volledig gescheiden van het vermogen van de onderneming en is er geen kans bij malversaties dat je vermogen wordt aangetast, wel zo veilig!
OAKK heeft (nog) geen app in de appstores maar wel een zogenaamde webapp voor je portal mijn.oakk.nl. Het is eenvoudig om deze webapp toe te voegen aan het startscherm van je mobiele telefoon of tablet. Je kunt dat als volgt instellen:
Alle documenten, zoals jouw rapportages en contracten, kun je terugvinden in jouw portal onder "rekeningdetails" -> "documenten" -> "rapportages/contracten".
De nog uit te voeren acties kun je vinden op jouw dashboard in het klantenportaal mijn.oakk.nl, onder het kopje 'openstaande acties'.
Indien dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat je adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. We raden je aan om dit eerst te controleren bij je financieel adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.
Jouw gebruikersnaam, wachtwoord, e-mailadres en telefoonnummer kan je wijzigen via het gedeelte 'Account' in jouw persoonlijke portal. Je kunt dit vinden door te klikken op het icoontje rechtsboven op jouw portal.
Andere persoonlijke gegevens kan je laten aanpassen door jouw financieel adviseur. Zij kunnen je helpen bij het bijwerken van eventuele andere gegevens die nodig zijn voor uw account.
Het kan zijn dat je per ongeluk op de adviseursportal terecht bent gekomen. Om in te loggen, ga naar mijn.oakk.nl.
Als het probleem hiermee niet is opgelost en je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met de Supportdesk via de telefoon of via live chat op de site.
De code die je ontvangt via sms betreft een zescijferige code, en het vervolgnummer hoort hier niet bij. Het vervolgnummer dient overeen te komen met het vervolgnummer dat wordt weergegeven in jouw inlogscherm.
Als dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat uw adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. Ik raad je aan om dit eerst te controleren bij uw adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.
Beleggen op lange termijn en koersbewegingen op korte termijn zijn vaak geen goede combinatie. Timing van beurzen blijkt erg moeilijk. Wij kunnen helaas niet voorspellen wanneer beurzen gaan dalen. Maar dát ze een keer gaan dalen, staat vast maar ook dat ze daarna weer gaan stijgen. En mensen die het geduld opbrengen om lange termijn te beleggen, worden beloond voor dat geduld.
Dit is mogelijk, maar het is belangrijk dat deze rekening ofwel op naam van het kind staat, ofwel dat de rekening de vermelding "inzake <naam kind>" heeft. Dit is een vereiste om als storting te kunnen worden beschouwd.
Dat is zeker mogelijk. Je financieel adviseur kan een 'en/of rekening' voor jou en je partner aanmaken.
Bij OAKK kun je ook terecht voor een box 2-rekening voor jouw vennootschap, stichting, maatschap of andere rechtsvorm. In overleg met jouw adviseur kun je eenvoudig een rekening bij ons openen.
Je hebt te allen tijde de mogelijkheid om geld van jouw rekening bij ons op te nemen, jouw rekening te sluiten of het geld over te boeken naar een andere financiële dienstverlener, indien het een lijfrenterekening betreft. Onze transacties worden doorgaans eenmaal per week uitgevoerd, op elke dinsdag.
Een periodieke overboeking is zeker mogelijk. Je kunt dit instellen via jouw eigen bankomgeving of binnen ons portaal. Als je zelf een bedrag wilt overmaken naar onze rekening, kun je onze bankgegevens gebruiken die vermeld staan in onze kennisbank binnen jouw portaal.
Deze schrijven wij zeker! Veel van deze stukken zijn terug te vinden in onze nieuwssectie op de website of LinkedIn. Als alternatief kun je ook luisteren naar de podcast met Willem Johannesma. Deze podcasts zijn te beluisteren op SoundCloud onder de naam 'New Business Radio' met Willem Johannesma.
OAKK is sinds 2003 gevestigd in Rotterdam, in het World Trade Center. Wij zijn gevestigd op de 13e etage van het WTC.
Leuk dat je contact met ons wilt opnemen! Via de live-chat, rechtsonder op de website, kun je direct contact met ons opnemen. Als je ons liever telefonisch of via e-mail wilt spreken, kun je onze contactgegevens vinden via deze link.
Indien je al een rekening bij ons hebt, wordt dit weergegeven linksboven in je portaal zodra je inlogt op mijn.oakk.nl. Als je nog geen klant bij ons bent, kun je snel een financieel adviseur vinden via de link.
Banksparen biedt spaarders en beleggers de mogelijkheid om fiscaal gunstig te sparen in Box 1 zonder een verzekeringselement. Veel mensen hebben niet altijd behoefte aan een verzekeringselement; bovendien maakt het verzekeringselement het product duurder door grotere complexiteit. OAKK biedt Lijfrente beleggen aan; zo kun je tegen lage kosten gaan beleggen voor je oude dag.
Over OAKK
OAKK Beheerd Beleggen staat onder streng toezicht van de AFM en De Nederlandsche Bank. OAKK Beheerd Beleggen houdt geen geld onder zich maar bewaart en administreert beleggingen in een apart bewaarbedrijf: Stichting Beleggersgiro OAKK. Hierdoor is je beleggingsportefeuille volledig gescheiden van het vermogen van de onderneming en is er geen kans bij malversaties dat je vermogen wordt aangetast, wel zo veilig!
OAKK heeft (nog) geen app in de appstores maar wel een zogenaamde webapp voor je portal mijn.oakk.nl. Het is eenvoudig om deze webapp toe te voegen aan het startscherm van je mobiele telefoon of tablet. Je kunt dat als volgt instellen:
Alle documenten, zoals jouw rapportages en contracten, kun je terugvinden in jouw portal onder "rekeningdetails" -> "documenten" -> "rapportages/contracten".
De nog uit te voeren acties kun je vinden op jouw dashboard in het klantenportaal mijn.oakk.nl, onder het kopje 'openstaande acties'.
Indien dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat je adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. We raden je aan om dit eerst te controleren bij je financieel adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.
Jouw gebruikersnaam, wachtwoord, e-mailadres en telefoonnummer kan je wijzigen via het gedeelte 'Account' in jouw persoonlijke portal. Je kunt dit vinden door te klikken op het icoontje rechtsboven op jouw portal.
Andere persoonlijke gegevens kan je laten aanpassen door jouw financieel adviseur. Zij kunnen je helpen bij het bijwerken van eventuele andere gegevens die nodig zijn voor uw account.
Het kan zijn dat je per ongeluk op de adviseursportal terecht bent gekomen. Om in te loggen, ga naar mijn.oakk.nl.
Als het probleem hiermee niet is opgelost en je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met de Supportdesk via de telefoon of via live chat op de site.
De code die je ontvangt via sms betreft een zescijferige code, en het vervolgnummer hoort hier niet bij. Het vervolgnummer dient overeen te komen met het vervolgnummer dat wordt weergegeven in jouw inlogscherm.
Als dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat uw adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. Ik raad je aan om dit eerst te controleren bij uw adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.
Beleggen op lange termijn en koersbewegingen op korte termijn zijn vaak geen goede combinatie. Timing van beurzen blijkt erg moeilijk. Wij kunnen helaas niet voorspellen wanneer beurzen gaan dalen. Maar dát ze een keer gaan dalen, staat vast maar ook dat ze daarna weer gaan stijgen. En mensen die het geduld opbrengen om lange termijn te beleggen, worden beloond voor dat geduld.
Dit is mogelijk, maar het is belangrijk dat deze rekening ofwel op naam van het kind staat, ofwel dat de rekening de vermelding "inzake <naam kind>" heeft. Dit is een vereiste om als storting te kunnen worden beschouwd.
Dat is zeker mogelijk. Je financieel adviseur kan een 'en/of rekening' voor jou en je partner aanmaken.
Bij OAKK kun je ook terecht voor een box 2-rekening voor jouw vennootschap, stichting, maatschap of andere rechtsvorm. In overleg met jouw adviseur kun je eenvoudig een rekening bij ons openen.
Je hebt te allen tijde de mogelijkheid om geld van jouw rekening bij ons op te nemen, jouw rekening te sluiten of het geld over te boeken naar een andere financiële dienstverlener, indien het een lijfrenterekening betreft. Onze transacties worden doorgaans eenmaal per week uitgevoerd, op elke dinsdag.
Een periodieke overboeking is zeker mogelijk. Je kunt dit instellen via jouw eigen bankomgeving of binnen ons portaal. Als je zelf een bedrag wilt overmaken naar onze rekening, kun je onze bankgegevens gebruiken die vermeld staan in onze kennisbank binnen jouw portaal.
Deze schrijven wij zeker! Veel van deze stukken zijn terug te vinden in onze nieuwssectie op de website of LinkedIn. Als alternatief kun je ook luisteren naar de podcast met Willem Johannesma. Deze podcasts zijn te beluisteren op SoundCloud onder de naam 'New Business Radio' met Willem Johannesma.
OAKK is sinds 2003 gevestigd in Rotterdam, in het World Trade Center. Wij zijn gevestigd op de 13e etage van het WTC.
Leuk dat je contact met ons wilt opnemen! Via de live-chat, rechtsonder op de website, kun je direct contact met ons opnemen. Als je ons liever telefonisch of via e-mail wilt spreken, kun je onze contactgegevens vinden via deze link.
Indien je al een rekening bij ons hebt, wordt dit weergegeven linksboven in je portaal zodra je inlogt op mijn.oakk.nl. Als je nog geen klant bij ons bent, kun je snel een financieel adviseur vinden via de link.
Banksparen biedt spaarders en beleggers de mogelijkheid om fiscaal gunstig te sparen in Box 1 zonder een verzekeringselement. Veel mensen hebben niet altijd behoefte aan een verzekeringselement; bovendien maakt het verzekeringselement het product duurder door grotere complexiteit. OAKK biedt Lijfrente beleggen aan; zo kun je tegen lage kosten gaan beleggen voor je oude dag.
Over onze profielen
OAKK Beheerd Beleggen staat onder streng toezicht van de AFM en De Nederlandsche Bank. OAKK Beheerd Beleggen houdt geen geld onder zich maar bewaart en administreert beleggingen in een apart bewaarbedrijf: Stichting Beleggersgiro OAKK. Hierdoor is je beleggingsportefeuille volledig gescheiden van het vermogen van de onderneming en is er geen kans bij malversaties dat je vermogen wordt aangetast, wel zo veilig!
OAKK heeft (nog) geen app in de appstores maar wel een zogenaamde webapp voor je portal mijn.oakk.nl. Het is eenvoudig om deze webapp toe te voegen aan het startscherm van je mobiele telefoon of tablet. Je kunt dat als volgt instellen:
Alle documenten, zoals jouw rapportages en contracten, kun je terugvinden in jouw portal onder "rekeningdetails" -> "documenten" -> "rapportages/contracten".
De nog uit te voeren acties kun je vinden op jouw dashboard in het klantenportaal mijn.oakk.nl, onder het kopje 'openstaande acties'.
Indien dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat je adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. We raden je aan om dit eerst te controleren bij je financieel adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.
Jouw gebruikersnaam, wachtwoord, e-mailadres en telefoonnummer kan je wijzigen via het gedeelte 'Account' in jouw persoonlijke portal. Je kunt dit vinden door te klikken op het icoontje rechtsboven op jouw portal.
Andere persoonlijke gegevens kan je laten aanpassen door jouw financieel adviseur. Zij kunnen je helpen bij het bijwerken van eventuele andere gegevens die nodig zijn voor uw account.
Het kan zijn dat je per ongeluk op de adviseursportal terecht bent gekomen. Om in te loggen, ga naar mijn.oakk.nl.
Als het probleem hiermee niet is opgelost en je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met de Supportdesk via de telefoon of via live chat op de site.
De code die je ontvangt via sms betreft een zescijferige code, en het vervolgnummer hoort hier niet bij. Het vervolgnummer dient overeen te komen met het vervolgnummer dat wordt weergegeven in jouw inlogscherm.
Als dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat uw adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. Ik raad je aan om dit eerst te controleren bij uw adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.
Beleggen op lange termijn en koersbewegingen op korte termijn zijn vaak geen goede combinatie. Timing van beurzen blijkt erg moeilijk. Wij kunnen helaas niet voorspellen wanneer beurzen gaan dalen. Maar dát ze een keer gaan dalen, staat vast maar ook dat ze daarna weer gaan stijgen. En mensen die het geduld opbrengen om lange termijn te beleggen, worden beloond voor dat geduld.
Dit is mogelijk, maar het is belangrijk dat deze rekening ofwel op naam van het kind staat, ofwel dat de rekening de vermelding "inzake <naam kind>" heeft. Dit is een vereiste om als storting te kunnen worden beschouwd.
Dat is zeker mogelijk. Je financieel adviseur kan een 'en/of rekening' voor jou en je partner aanmaken.
Bij OAKK kun je ook terecht voor een box 2-rekening voor jouw vennootschap, stichting, maatschap of andere rechtsvorm. In overleg met jouw adviseur kun je eenvoudig een rekening bij ons openen.
Je hebt te allen tijde de mogelijkheid om geld van jouw rekening bij ons op te nemen, jouw rekening te sluiten of het geld over te boeken naar een andere financiële dienstverlener, indien het een lijfrenterekening betreft. Onze transacties worden doorgaans eenmaal per week uitgevoerd, op elke dinsdag.
Een periodieke overboeking is zeker mogelijk. Je kunt dit instellen via jouw eigen bankomgeving of binnen ons portaal. Als je zelf een bedrag wilt overmaken naar onze rekening, kun je onze bankgegevens gebruiken die vermeld staan in onze kennisbank binnen jouw portaal.
Deze schrijven wij zeker! Veel van deze stukken zijn terug te vinden in onze nieuwssectie op de website of LinkedIn. Als alternatief kun je ook luisteren naar de podcast met Willem Johannesma. Deze podcasts zijn te beluisteren op SoundCloud onder de naam 'New Business Radio' met Willem Johannesma.
OAKK is sinds 2003 gevestigd in Rotterdam, in het World Trade Center. Wij zijn gevestigd op de 13e etage van het WTC.
Leuk dat je contact met ons wilt opnemen! Via de live-chat, rechtsonder op de website, kun je direct contact met ons opnemen. Als je ons liever telefonisch of via e-mail wilt spreken, kun je onze contactgegevens vinden via deze link.
Indien je al een rekening bij ons hebt, wordt dit weergegeven linksboven in je portaal zodra je inlogt op mijn.oakk.nl. Als je nog geen klant bij ons bent, kun je snel een financieel adviseur vinden via de link.
Banksparen biedt spaarders en beleggers de mogelijkheid om fiscaal gunstig te sparen in Box 1 zonder een verzekeringselement. Veel mensen hebben niet altijd behoefte aan een verzekeringselement; bovendien maakt het verzekeringselement het product duurder door grotere complexiteit. OAKK biedt Lijfrente beleggen aan; zo kun je tegen lage kosten gaan beleggen voor je oude dag.
Over uw rekening
OAKK Beheerd Beleggen staat onder streng toezicht van de AFM en De Nederlandsche Bank. OAKK Beheerd Beleggen houdt geen geld onder zich maar bewaart en administreert beleggingen in een apart bewaarbedrijf: Stichting Beleggersgiro OAKK. Hierdoor is je beleggingsportefeuille volledig gescheiden van het vermogen van de onderneming en is er geen kans bij malversaties dat je vermogen wordt aangetast, wel zo veilig!
OAKK heeft (nog) geen app in de appstores maar wel een zogenaamde webapp voor je portal mijn.oakk.nl. Het is eenvoudig om deze webapp toe te voegen aan het startscherm van je mobiele telefoon of tablet. Je kunt dat als volgt instellen:
Alle documenten, zoals jouw rapportages en contracten, kun je terugvinden in jouw portal onder "rekeningdetails" -> "documenten" -> "rapportages/contracten".
De nog uit te voeren acties kun je vinden op jouw dashboard in het klantenportaal mijn.oakk.nl, onder het kopje 'openstaande acties'.
Indien dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat je adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. We raden je aan om dit eerst te controleren bij je financieel adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.
Jouw gebruikersnaam, wachtwoord, e-mailadres en telefoonnummer kan je wijzigen via het gedeelte 'Account' in jouw persoonlijke portal. Je kunt dit vinden door te klikken op het icoontje rechtsboven op jouw portal.
Andere persoonlijke gegevens kan je laten aanpassen door jouw financieel adviseur. Zij kunnen je helpen bij het bijwerken van eventuele andere gegevens die nodig zijn voor uw account.
Het kan zijn dat je per ongeluk op de adviseursportal terecht bent gekomen. Om in te loggen, ga naar mijn.oakk.nl.
Als het probleem hiermee niet is opgelost en je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met de Supportdesk via de telefoon of via live chat op de site.
De code die je ontvangt via sms betreft een zescijferige code, en het vervolgnummer hoort hier niet bij. Het vervolgnummer dient overeen te komen met het vervolgnummer dat wordt weergegeven in jouw inlogscherm.
Als dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat uw adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. Ik raad je aan om dit eerst te controleren bij uw adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.
Beleggen op lange termijn en koersbewegingen op korte termijn zijn vaak geen goede combinatie. Timing van beurzen blijkt erg moeilijk. Wij kunnen helaas niet voorspellen wanneer beurzen gaan dalen. Maar dát ze een keer gaan dalen, staat vast maar ook dat ze daarna weer gaan stijgen. En mensen die het geduld opbrengen om lange termijn te beleggen, worden beloond voor dat geduld.
Dit is mogelijk, maar het is belangrijk dat deze rekening ofwel op naam van het kind staat, ofwel dat de rekening de vermelding "inzake <naam kind>" heeft. Dit is een vereiste om als storting te kunnen worden beschouwd.
Dat is zeker mogelijk. Je financieel adviseur kan een 'en/of rekening' voor jou en je partner aanmaken.
Bij OAKK kun je ook terecht voor een box 2-rekening voor jouw vennootschap, stichting, maatschap of andere rechtsvorm. In overleg met jouw adviseur kun je eenvoudig een rekening bij ons openen.
Je hebt te allen tijde de mogelijkheid om geld van jouw rekening bij ons op te nemen, jouw rekening te sluiten of het geld over te boeken naar een andere financiële dienstverlener, indien het een lijfrenterekening betreft. Onze transacties worden doorgaans eenmaal per week uitgevoerd, op elke dinsdag.
Een periodieke overboeking is zeker mogelijk. Je kunt dit instellen via jouw eigen bankomgeving of binnen ons portaal. Als je zelf een bedrag wilt overmaken naar onze rekening, kun je onze bankgegevens gebruiken die vermeld staan in onze kennisbank binnen jouw portaal.
Deze schrijven wij zeker! Veel van deze stukken zijn terug te vinden in onze nieuwssectie op de website of LinkedIn. Als alternatief kun je ook luisteren naar de podcast met Willem Johannesma. Deze podcasts zijn te beluisteren op SoundCloud onder de naam 'New Business Radio' met Willem Johannesma.
OAKK is sinds 2003 gevestigd in Rotterdam, in het World Trade Center. Wij zijn gevestigd op de 13e etage van het WTC.
Leuk dat je contact met ons wilt opnemen! Via de live-chat, rechtsonder op de website, kun je direct contact met ons opnemen. Als je ons liever telefonisch of via e-mail wilt spreken, kun je onze contactgegevens vinden via deze link.
Indien je al een rekening bij ons hebt, wordt dit weergegeven linksboven in je portaal zodra je inlogt op mijn.oakk.nl. Als je nog geen klant bij ons bent, kun je snel een financieel adviseur vinden via de link.
Banksparen biedt spaarders en beleggers de mogelijkheid om fiscaal gunstig te sparen in Box 1 zonder een verzekeringselement. Veel mensen hebben niet altijd behoefte aan een verzekeringselement; bovendien maakt het verzekeringselement het product duurder door grotere complexiteit. OAKK biedt Lijfrente beleggen aan; zo kun je tegen lage kosten gaan beleggen voor je oude dag.
Wet- en regelgeving
OAKK Beheerd Beleggen staat onder streng toezicht van de AFM en De Nederlandsche Bank. OAKK Beheerd Beleggen houdt geen geld onder zich maar bewaart en administreert beleggingen in een apart bewaarbedrijf: Stichting Beleggersgiro OAKK. Hierdoor is je beleggingsportefeuille volledig gescheiden van het vermogen van de onderneming en is er geen kans bij malversaties dat je vermogen wordt aangetast, wel zo veilig!
OAKK heeft (nog) geen app in de appstores maar wel een zogenaamde webapp voor je portal mijn.oakk.nl. Het is eenvoudig om deze webapp toe te voegen aan het startscherm van je mobiele telefoon of tablet. Je kunt dat als volgt instellen:
Alle documenten, zoals jouw rapportages en contracten, kun je terugvinden in jouw portal onder "rekeningdetails" -> "documenten" -> "rapportages/contracten".
De nog uit te voeren acties kun je vinden op jouw dashboard in het klantenportaal mijn.oakk.nl, onder het kopje 'openstaande acties'.
Indien dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat je adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. We raden je aan om dit eerst te controleren bij je financieel adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.
Jouw gebruikersnaam, wachtwoord, e-mailadres en telefoonnummer kan je wijzigen via het gedeelte 'Account' in jouw persoonlijke portal. Je kunt dit vinden door te klikken op het icoontje rechtsboven op jouw portal.
Andere persoonlijke gegevens kan je laten aanpassen door jouw financieel adviseur. Zij kunnen je helpen bij het bijwerken van eventuele andere gegevens die nodig zijn voor uw account.
Het kan zijn dat je per ongeluk op de adviseursportal terecht bent gekomen. Om in te loggen, ga naar mijn.oakk.nl.
Als het probleem hiermee niet is opgelost en je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met de Supportdesk via de telefoon of via live chat op de site.
De code die je ontvangt via sms betreft een zescijferige code, en het vervolgnummer hoort hier niet bij. Het vervolgnummer dient overeen te komen met het vervolgnummer dat wordt weergegeven in jouw inlogscherm.
Als dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat uw adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. Ik raad je aan om dit eerst te controleren bij uw adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.
Beleggen op lange termijn en koersbewegingen op korte termijn zijn vaak geen goede combinatie. Timing van beurzen blijkt erg moeilijk. Wij kunnen helaas niet voorspellen wanneer beurzen gaan dalen. Maar dát ze een keer gaan dalen, staat vast maar ook dat ze daarna weer gaan stijgen. En mensen die het geduld opbrengen om lange termijn te beleggen, worden beloond voor dat geduld.
Dit is mogelijk, maar het is belangrijk dat deze rekening ofwel op naam van het kind staat, ofwel dat de rekening de vermelding "inzake <naam kind>" heeft. Dit is een vereiste om als storting te kunnen worden beschouwd.
Dat is zeker mogelijk. Je financieel adviseur kan een 'en/of rekening' voor jou en je partner aanmaken.
Bij OAKK kun je ook terecht voor een box 2-rekening voor jouw vennootschap, stichting, maatschap of andere rechtsvorm. In overleg met jouw adviseur kun je eenvoudig een rekening bij ons openen.
Je hebt te allen tijde de mogelijkheid om geld van jouw rekening bij ons op te nemen, jouw rekening te sluiten of het geld over te boeken naar een andere financiële dienstverlener, indien het een lijfrenterekening betreft. Onze transacties worden doorgaans eenmaal per week uitgevoerd, op elke dinsdag.
Een periodieke overboeking is zeker mogelijk. Je kunt dit instellen via jouw eigen bankomgeving of binnen ons portaal. Als je zelf een bedrag wilt overmaken naar onze rekening, kun je onze bankgegevens gebruiken die vermeld staan in onze kennisbank binnen jouw portaal.
Deze schrijven wij zeker! Veel van deze stukken zijn terug te vinden in onze nieuwssectie op de website of LinkedIn. Als alternatief kun je ook luisteren naar de podcast met Willem Johannesma. Deze podcasts zijn te beluisteren op SoundCloud onder de naam 'New Business Radio' met Willem Johannesma.
OAKK is sinds 2003 gevestigd in Rotterdam, in het World Trade Center. Wij zijn gevestigd op de 13e etage van het WTC.
Leuk dat je contact met ons wilt opnemen! Via de live-chat, rechtsonder op de website, kun je direct contact met ons opnemen. Als je ons liever telefonisch of via e-mail wilt spreken, kun je onze contactgegevens vinden via deze link.
Indien je al een rekening bij ons hebt, wordt dit weergegeven linksboven in je portaal zodra je inlogt op mijn.oakk.nl. Als je nog geen klant bij ons bent, kun je snel een financieel adviseur vinden via de link.
Banksparen biedt spaarders en beleggers de mogelijkheid om fiscaal gunstig te sparen in Box 1 zonder een verzekeringselement. Veel mensen hebben niet altijd behoefte aan een verzekeringselement; bovendien maakt het verzekeringselement het product duurder door grotere complexiteit. OAKK biedt Lijfrente beleggen aan; zo kun je tegen lage kosten gaan beleggen voor je oude dag.
Heeft u nog vragen?
Neem contact met ons op! Dit gaat het snelste via de livechat.Tijdens kantooruren reageren we vaak binnen een paar minuten.