Logo
Heeft OAKK een mobiele app?

Heeft OAKK een mobiele app?

OAKK heeft (nog) geen app in de appstores maar wel een zogenaamde webapp voor je portal mijn.oakk.nl. Het is eenvoudig om deze webapp toe te voegen aan het startscherm van je mobiele telefoon of tablet. Je kunt dat als volgt instellen:

Apple / iOS

  1. Open de Safari-browser op je Apple iPhone of iPad.
  2. Bezoek de website mijn.oakk.nl
  3. Klik op het icoon onderaan in het midden van je scherm (iPhone) of bovenaan rechts (iPad).
  4. Kies voor ‘Zet op beginscherm’.
  5. Geef de snelkoppeling een gewenste naam.
  6. Selecteer ‘Voeg toe’. De snelkoppeling verschijnt nu tussen je apps op je iPhone of iPad.

 

Android

  1. Start de Chrome-browser op je Android telefoon of tablet.
  2. Bezoek mijn.oakk.nl
  3. Tik op het menu-icoon met de drie puntjes, rechtsboven naast de adresbalk.
  4. Kies ‘Toevoegen aan startscherm’.
  5. Geef de snelkoppeling een naam naar keuze.
  6. Tik op ‘Toevoegen’. De snelkoppeling verschijnt nu tussen je apps op je telefoon of tablet.

Heeft u nog meer vragen?

Neem contact met ons op! Dit gaat het snelste via de livechat. Tijdens kantooruren reageren we vaak binnen een paar minuten.

Onze manier van vermogensbeheer

Alle documenten, zoals jouw rapportages en contracten, kun je terugvinden in jouw portal onder "rekeningdetails" -> "documenten" -> "rapportages/contracten".

Indien dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat je adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. Ik raad je aan om dit eerst te controleren bij je adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.

Jouw gebruikersnaam, wachtwoord, e-mailadres en telefoonnummer kan je wijzigen via het gedeelte 'Account' in jouw persoonlijke portal. Je kunt dit vinden door te klikken op het icoontje rechtsboven op jouw portal.

Andere persoonlijke gegevens kan je laten aanpassen door jouw financieel adviseur. Zij kunnen je helpen bij het bijwerken van eventuele andere gegevens die nodig zijn voor uw account.

Het kan zijn dat je per ongeluk op de adviseursportal terecht bent gekomen. Om in te loggen, ga naar mijn.oakk.nl.

Als het probleem hiermee niet is opgelost en je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met de Supportdesk via de telefoon of via live chat op de site.

De code die je ontvangt via sms betreft een zescijferige code, en het vervolgnummer hoort hier niet bij. Het vervolgnummer dient overeen te komen met het vervolgnummer dat wordt weergegeven in jouw inlogscherm.

Als dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat uw adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. Ik raad je aan om dit eerst te controleren bij uw adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.

Onder de aanmeldmogelijkheid kunt je jouw gebruikersnaam en/of wachtwoord opvragen. Als dit niet lukt of als je verdere assistentie nodig heeft, kunt u contact opnemen met de supportdesk via telefoon of via de live chat.

Neem contact met ons op! Dit gaat het snelste via de livechat. Tijdens kantooruren reageren we vaak binnen een paar minuten.

Solide beleggingsoplossingen,
OAKK voor jou!

Beurs – World Trade Center, 13e etage
Beursplein 37 – 3011 AA Rotterdam

Algemeen

info@oakk.nl
+31 10 26 19 940

Support

support@oakk.nl
+31 10 26 19 940

Beoordeling 2023, Vermogensbeheer