Het is goed om te weten dat het geen gevolgen heeft voor jouw belegd vermogen. Je maakt namelijk jouw vermogen over naar een apart bewaarbedrijf, Stichting Beleggersgiro OAKK. Het vermogen van deze stichting staat los van het vermogen van de onderneming OAKK Capital Partners. Hierdoor is jouw vermogen beschermd. Het enige wat je wel moet doen, is een nieuwe vermogensbeheerder zoeken om jouw vermogen te beheren.
Neem contact met ons op! Dit gaat het snelste via de livechat. Tijdens kantooruren reageren we vaak binnen een paar minuten.
OAKK Beheerd Beleggen staat onder streng toezicht van de AFM en De Nederlandsche Bank. OAKK Beheerd Beleggen houdt geen geld onder zich maar bewaart en administreert beleggingen in een apart bewaarbedrijf: Stichting Beleggersgiro OAKK. Hierdoor is je beleggingsportefeuille volledig gescheiden van het vermogen van de onderneming en is er geen kans bij malversaties dat je vermogen wordt aangetast, wel zo veilig!
OAKK heeft (nog) geen app in de appstores maar wel een zogenaamde webapp voor je portal mijn.oakk.nl. Het is eenvoudig om deze webapp toe te voegen aan het startscherm van je mobiele telefoon of tablet. Je kunt dat als volgt instellen:
Alle documenten, zoals jouw rapportages en contracten, kun je terugvinden in jouw portal onder "rekeningdetails" -> "documenten" -> "rapportages/contracten".
De nog uit te voeren acties kun je vinden op jouw dashboard in het klantenportaal mijn.oakk.nl, onder het kopje 'openstaande acties'.
Indien dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat je adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. We raden je aan om dit eerst te controleren bij je financieel adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.