Logo
Waarom zou ik kiezen voor vermogensbeheer zoals OAKK aanbiedt? Ik kan het wellicht ook zelf doen.

Waarom zou ik kiezen voor vermogensbeheer zoals OAKK aanbiedt? Ik kan het wellicht ook zelf doen.

Bij vermogensbeheer heb je ons de verantwoordelijkheid gegeven om je lijfrente- of beleggingsrekening zo goed mogelijk te beleggen volgens het afgesproken risicoprofiel. Die verantwoordelijkheid nemen wij zeer serieus. Je kunt zelf ook de beleggingskeuzes maken die wij maken, dan bent je in ieder geval goedkoper uit, op het eerste gezicht. Door onze inkoopkracht beiden wij goedkopere fondsoplossingen dan wanneer je die zelf zou kopen. Ook kiezen wij voor fiscaalvriendelijke fondsen en het belangrijkste, blijven wij gedisciplineerd beleggen voor je, ook in moeilijke tijden. Daarmee laten wij zien dat het rendement na kosten aantrekkelijk is.

Daarnaast zijn wij al sinds 2003 gespecialiseerd in de Skills beleggingen. Naast het kostenvoordeel wat je bij ons behaalt, zijn wij dagelijks bezig met het optimaliseren van je portefeuille en hebben we een hoop ervaring in ons team zitten. Dit alles om een zo goed mogelijke beleggingservaring voor je te creƫren.

Heeft u nog meer vragen?

Neem contact met ons op! Dit gaat het snelste via de livechat. Tijdens kantooruren reageren we vaak binnen een paar minuten.

Onze manier van vermogensbeheer

OAKK heeft (nog) geen app in de appstores maar wel een zogenaamde webapp voor je portal mijn.oakk.nl. Het is eenvoudig om deze webapp toe te voegen aan het startscherm van je mobiele telefoon of tablet. Je kunt dat als volgt instellen:

Alle documenten, zoals jouw rapportages en contracten, kun je terugvinden in jouw portal onder "rekeningdetails" -> "documenten" -> "rapportages/contracten".

Indien dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat je adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. We raden je aan om dit eerst te controleren bij je financieel adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.

Jouw gebruikersnaam, wachtwoord, e-mailadres en telefoonnummer kan je wijzigen via het gedeelte 'Account' in jouw persoonlijke portal. Je kunt dit vinden door te klikken op het icoontje rechtsboven op jouw portal.

Andere persoonlijke gegevens kan je laten aanpassen door jouw financieel adviseur. Zij kunnen je helpen bij het bijwerken van eventuele andere gegevens die nodig zijn voor uw account.

Het kan zijn dat je per ongeluk op de adviseursportal terecht bent gekomen. Om in te loggen, ga naar mijn.oakk.nl.

Als het probleem hiermee niet is opgelost en je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met de Supportdesk via de telefoon of via live chat op de site.

De code die je ontvangt via sms betreft een zescijferige code, en het vervolgnummer hoort hier niet bij. Het vervolgnummer dient overeen te komen met het vervolgnummer dat wordt weergegeven in jouw inlogscherm.

Als dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat uw adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. Ik raad je aan om dit eerst te controleren bij uw adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.

Neem contact met ons op! Dit gaat het snelste via de livechat. Tijdens kantooruren reageren we vaak binnen een paar minuten.

Solide beleggingsoplossingen,
OAKK voor jou!

Beurs – World Trade Center, 13e etage
Beursplein 37 – 3011 AA Rotterdam

Algemeen

info@oakk.nl
+31 10 26 19 940

Support

support@oakk.nl
+31 10 26 19 940

Beoordeling 2023, Vermogensbeheer