Logo
Kan ik ook klant worden zonder adviseur?

Kan ik ook klant worden zonder adviseur?

Nee, dat kan niet. Wij vinden dat onafhankelijk advies over vermogen en lijfrente opbouwen alleen kan lopen via een onafhankelijk financieel adviseur. Zo ontvang je in onze dienstverlening het beste van twee werelden. Je adviseur is in staat om je onafhankelijk te adviseren op het gebied van vermogen. Wellicht zijn er in jouw situatie nog andere mogelijkheden dan alleen maar beleggen. OAKK belegt vervolgens jouw vermogen op basis van het risicoprofiel wat je samen met je financieel adviseur hebt vastgesteld.

Wat goed is om te weten, is dat er geen verbintenis is tussen de financieel adviseur en OAKK. Zo kunnen we garanderen dat je onafhankelijk wordt geadviseerd en we beide handelen in de voor jou beste situatie.

Heb je nog geen financieel adviseur? Vind deze snel via deze link.

Heeft u nog meer vragen?

Neem contact met ons op! Dit gaat het snelste via de livechat. Tijdens kantooruren reageren we vaak binnen een paar minuten.

Onze manier van vermogensbeheer

OAKK heeft (nog) geen app in de appstores maar wel een zogenaamde webapp voor je portal mijn.oakk.nl. Het is eenvoudig om deze webapp toe te voegen aan het startscherm van je mobiele telefoon of tablet. Je kunt dat als volgt instellen:

Alle documenten, zoals jouw rapportages en contracten, kun je terugvinden in jouw portal onder "rekeningdetails" -> "documenten" -> "rapportages/contracten".

De nog uit te voeren acties kun je vinden op jouw dashboard in het klantenportaal mijn.oakk.nl, onder het kopje 'openstaande acties'.

Indien dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat je adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. We raden je aan om dit eerst te controleren bij je financieel adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.

Jouw gebruikersnaam, wachtwoord, e-mailadres en telefoonnummer kan je wijzigen via het gedeelte 'Account' in jouw persoonlijke portal. Je kunt dit vinden door te klikken op het icoontje rechtsboven op jouw portal.

Andere persoonlijke gegevens kan je laten aanpassen door jouw financieel adviseur. Zij kunnen je helpen bij het bijwerken van eventuele andere gegevens die nodig zijn voor uw account.

Het kan zijn dat je per ongeluk op de adviseursportal terecht bent gekomen. Om in te loggen, ga naar mijn.oakk.nl.

Als het probleem hiermee niet is opgelost en je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met de Supportdesk via de telefoon of via live chat op de site.

Neem contact met ons op! Dit gaat het snelste via de livechat. Tijdens kantooruren reageren we vaak binnen een paar minuten.

Solide beleggingsoplossingen,
OAKK voor jou!

Beurs – World Trade Center, 13e etage
Beursplein 37 – 3011 AA Rotterdam

Algemeen

info@oakk.nl
+31 10 26 19 940

Support

support@oakk.nl
+31 10 26 19 940

Beoordeling 2023, Vermogensbeheer