Kan ik altijd geld onttrekken bij OAKK?

Kan ik altijd geld onttrekken bij OAKK?

Je hebt te allen tijde de mogelijkheid om geld van jouw rekening bij ons op te nemen, jouw rekening te sluiten of het geld over te boeken naar een andere financiƫle dienstverlener, indien het een lijfrenterekening betreft. Onze transacties worden doorgaans eenmaal per week uitgevoerd, op elke dinsdag.

Je kunt tot maximaal 90% van de huidige waarde van jouw rekening opnemen. Als je een groter bedrag wilt opnemen, beschouwen wij dit als een verzoek om jouw rekening te sluiten. Wanneer je geld van jouw rekening wilt opnemen, streven wij ernaar dit zo snel mogelijk te verwerken. In de meeste gevallen wordt jouw verzoek al binnen een dag na onze handelsdag afgehandeld.
We streven ernaar om de overboeking van de gelden binnen maximaal 4 weken te voltooien. Deze termijn hebben we ingesteld omdat we vooraf niet kunnen voorspellen wanneer de fondshuizen de gelden kunnen overboeken.
Duppen

Heeft u nog meer vragen?

Neem contact met ons op! Dit gaat het snelste via de livechat. Tijdens kantooruren reageren we vaak binnen een paar minuten.

Onze manier van vermogensbeheer

OAKK Beheerd Beleggen staat onder streng toezicht van de AFM en De Nederlandsche Bank. OAKK Beheerd Beleggen houdt geen geld onder zich maar bewaart en administreert beleggingen in een apart bewaarbedrijf: Stichting Beleggersgiro OAKK. Hierdoor is je beleggingsportefeuille volledig gescheiden van het vermogen van de onderneming en is er geen kans bij malversaties dat je vermogen wordt aangetast, wel zo veilig!

OAKK heeft (nog) geen app in de appstores maar wel een zogenaamde webapp voor je portal mijn.oakk.nl. Het is eenvoudig om deze webapp toe te voegen aan het startscherm van je mobiele telefoon of tablet. Je kunt dat als volgt instellen:

Alle documenten, zoals jouw rapportages en contracten, kun je terugvinden in jouw portal onder "rekeningdetails" -> "documenten" -> "rapportages/contracten".

De nog uit te voeren acties kun je vinden op jouw dashboard in het klantenportaal mijn.oakk.nl, onder het kopje 'openstaande acties'.

Indien dit de eerste keer is dat je probeert in te loggen op mijn.oakk.nl en je ontvangt geen sms, is het mogelijk dat je adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. We raden je aan om dit eerst te controleren bij je financieel adviseur. Zodra het juiste nummer aan ons is doorgegeven, wordt het probleem binnen enkele minuten opgelost.

Neem contact met ons op! Dit gaat het snelste via de livechat. Tijdens kantooruren reageren we vaak binnen een paar minuten.

Solide beleggingsoplossingen,
OAKK voor jou!

Beurs – World Trade Center, 13e etage
Beursplein 37 – 3011 AA Rotterdam

Algemeen

info@oakk.nl
+31 10 26 19 940

Support

support@oakk.nl
+31 10 26 19 940

Beoordeling 2023, Vermogensbeheer