De nog uit te voeren acties kun je vinden op jouw dashboard in het klantenportaal mijn.oakk.nl, onder het kopje 'openstaande acties'.
Neem contact met ons op! Dit gaat het snelste via de livechat. Tijdens kantooruren reageren we vaak binnen een paar minuten.
Om de beveiliging van de OAKK Portals verder te verbeteren, maken we gebruik van 2-factor authenticatie (2FA) via een authenticator-app in plaats van SMS. Dit is:
We raden daarom aan om over te stappen op een authenticator-app zoals Google Authenticator of Microsoft Authenticator.
OAKK Beheerd Beleggen staat onder streng toezicht van de AFM en De Nederlandsche Bank. OAKK Beheerd Beleggen houdt geen geld onder zich maar bewaart en administreert beleggingen in een apart bewaarbedrijf: Stichting Beleggersgiro OAKK. Hierdoor is je beleggingsportefeuille volledig gescheiden van het vermogen van de onderneming en is er geen kans bij malversaties dat je vermogen wordt aangetast, wel zo veilig!
OAKK heeft (nog) geen app in de appstores maar wel een zogenaamde webapp voor je portal mijn.oakk.nl. Het is eenvoudig om deze webapp toe te voegen aan het startscherm van je mobiele telefoon of tablet. Je kunt dat als volgt instellen:
Alle documenten, zoals jouw rapportages en contracten, kun je terugvinden in jouw portal onder "rekeningdetails" -> "documenten" -> "rapportages/contracten".
De nog uit te voeren acties kun je vinden op jouw dashboard in het klantenportaal mijn.oakk.nl, onder het kopje 'openstaande acties'.