Na de mooie erkenning vorig jaar als Beste Aanbieder Lijfrente, dragen we ook dit jaar weer met trots deze titel. In dit artikel gaan we dieper in op de inzichten uit het DFO-rapport 2024 en delen we hoe we de waardevolle feedback van financieel adviseurs hebben gebruikt om onze dienstverlening verder te verbeteren.
Wat hebben we geleerd uit het DFO-rapport?
In het rapport van 2023 gaven financieel adviseurs aan dat administratieve snelheid, telefonische bereikbaarheid, het uitkeringsproces en duurzaamheid voor hen cruciaal zijn. Deze feedback motiveerde ons om extra in te zetten op deze punten. De resultaten zijn duidelijk zichtbaar: onze processen zijn versneld en de samenwerking verloopt soepeler. Dit is precies waar we ons voor inzetten.
Onze NPS: Vertrouwen dat ons verder brengt
Dat we ons extra hebben ingezet op deze cruciale aspecten, zien we terug in onze NPS, die is gestegen van 69 naar 82 – een resultaat waar we erg blij mee zijn! De Net Promoter Score (NPS) is een methode om klanttevredenheid te meten. De score van 82 is onze hoogste ooit, en dit vertrouwen motiveert ons om onze dienstverlening steeds verder te optimaliseren.
Waar maken we het verschil?
Uit het DFO-rapport blijkt dat adviseurs die met ons samenwerken vooral tevreden zijn over de snelheid van onze dienstverlening, de gebruiksvriendelijkheid van ons portaal, en de toegankelijkheid van onze support. Naast deze positieve woorden zijn er ook verbeterpunten naar voren gekomen op het gebied van het aanvraagproces en de presentatie. Hier gaan we direct mee aan de slag.
Een ander verbeterpunt is de wens voor een klanten app. Die begrijpen we goed en staat dan ook op onze wensenlijst. Voor nu hebben klanten overigens een webapp die klanten eenvoudig kunnen toevoegen aan het startscherm van de mobiele telefoon.
Blik op de toekomst
Hoewel we trots zijn op de erkenning, blijven we investeren in onze samenwerking met financieel adviseurs en klanten. Ons doel is om ook in de toekomst de standaard te blijven zetten in de lijfrentemarkt. Samen zorgen we ervoor dat we jullie verwachtingen blijven overtreffen en klaarstaan voor de uitdagingen van morgen.
Nogmaals onze dank aan alle adviseurs die ons hebben beoordeeld! En werk je nog niet met ons samen om je klanten de beste lijfrente van Nederland te bieden, geef onze OAKK Consultants dan een belletje of mailtje op info@oakk.nl of 010-2619940 voor een gezellige kop koffie bij jou of bij ons!